Het afgelopen jaar zijn er ontzettend veel klachten over PostNL binnen gekomen bij het Klachtenkompas van de Consumentenbond. Qua klachten spant dit bedrijf toch wel de kroon.

In het jaar 2018 kwamen er bijvoorbeeld over de pakketbezorging meer dan 4600 klachten binnen. De consumentenbond wil graag een gesprek aangaan met het bedrijf.
Daar PostNL meer dan 250 miljoen pakketten per jaar bezorgt zijn ze natuurlijk wel makkelijk qua klachten indienen. Dan vallen die 4600 klachten nog wel mee.
De dame in dit verhaal had alle reden om een klacht in te dienen. Bij de vrouw des huizes werd het pakketje namelijk door het raam geslingerd.
Het pakketje is helaas niet netjes op het keukenblad terecht gekomen…en heeft een flinke rommel achtergelaten. De dame heeft wat foto’s gemaakt om vast te leggen wat er allemaal is gevallen.
Echter wel heel erg netjes van de bezorger dat hij keurig een berichtje heeft geschreven op het kaartje. Zie hieronder de foto’s van de keuken:


